آغاز فروش بلیط‌ کنسرت شهرام ناظری در پاریس

شهرام ناظری متولد ۲۹ بهمن ۱۳۲۸ در کرمانشاه خواننده، موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز و از برجسته‌ترین هنرمندان موسیقی اصیل ایرانی و استادموسیقی مقام ایرانی است که به «شوالیه» معروف است. شهرام ناظری در بیشتر آثار خود از شعرهای مولانا بهره برده‌ است و طی ۳۰ سال فعالیتِ هنری، توانسته سبک جدیدی از موسیقی را که آمیخته به ادبیات حماسی و عرفانی ایران است به‌وجود آورَد. وی علاوه بر بهره‌گیری از شعرهای مولوی در زمینهٔ استفاده و استوارسازی شعر معاصر پارسی بر روی موسیقی سنتی ایرانی نیز پیشرو بوده‌است. علاوه بر این‌ها شهرام ناظری از اولین کسانی‌ست که با استفاده از موسیقی مقامی، اشعار شاهنامه فردوسی را اجرا کرده‌است. وی تاکنون بیش از ۴۰ آلبوم موسیقی منتشر کرده‌است.

کنسرت این هنرمند روزهای 13 و 14 اکتبر 2017 ساعت 20:30 در پاریس برگزار خواهد شد. فروش بلیط‌های اینترنتی این کنسرت از امروز 22 سپتامبر بر روی سایت Théâtre de la ville  آغاز شده است.

در این کنسرت هنرمندانی چون بهروز طاهری (تنبور)، فرید الهامی (تنبور، شورانگیز)، یونس پاکنژاد (تنبور، کمانچه)، صابر نظرگاهی (تار، دیوان)، محمد جباری (دف) و شهرام حمیدی‌منش (پرکاشن) به روی صحنه می‌روند.

برای اطلاع از قیمت بلیط و رزرو جا اینجا را کلیک کنید.

محل کنسرت: ESPACE PIERRE CARDIN 
1avenue Gabriel Paris 8

مترو :

1, 8, 12, Concorde, sortie n° 7 av. Gabriel
1, 13, Champs-Élysées Clemenceau