ادامه جلسات آموزش زبان فرانسه ویژه ایرانیان پاریس و حومه

ششمین نشست «با هم آموزی» یا «آموزش گروهی» زبان فرانسه ویژه ایرانیان مقیم پاریس و حومه روز یکشنبه، ۲۱ فوریه در دو سطح «مبتدی» و «متوسط» در مرکز پاریس برگزار شد.

ایده آموزش گروهی زبان فرانسه نخست از سوی سایت «ایرانیان فرانسه» مطرح شد و پس از چهار هفته با استقبال گسترده‌ای از سوی ایرانیان مقیم پاریس روبرو شد به طوری که دهها نفر برای شرکت در این گروه آموزشی ابراز علاقه کردند و تنها در جلسه نخست بیش از بیست متقاضی به طور حضوری شرکت کردند.

نکته متفاوت این گروه آموزشی این است که به طور کامل توسط خود اعضا اداره می‌شود و هر هفته یکی از اعضا مدیریت جلسه را بر عهده می‌گیرد.

این جلسات در سطوح مختلفی همچون خواندن، نوشتن، گرامر و بحث آزاد است و تلاش می‌شود تا اعضای گروه تجربه‌ها و دانش خود را به یکدیگر در قالب یک سلسله جلسات منظم انتقال دهند.

جلسه نخست این گروه در روز هفدهم ژانویه ۲۰۱۶ برگزار شد و طی آن اعضای شرکت کننده تصمیم گرفتند در دو سطح «مبتدی» و «متوسط» جلساتشان را به صورت هفته‌ای یک روز ادامه دهند.

شرکت در هر دو جلسه برای همه آزاد است اما پس از ثبت نام از افراد خواسته می‌شود که نظم جلسات را پس از تصمیم‌گیری در مورد اینکه در کدام جلسه شرکت کنند رعایت کنند.

این گروه تنها با ایجاد انگیزه بیشتر برای یادگیری زبان فرانسه توسط ایرانیان مقیم پاریس برگزار می‌شود اما می‌تواند محلی برای دوستی و گپ و گفتگو نیز باشد.

لطفا در صورت تمایل به شرکت در این جلسه نام و شماره تماس خود را در فرم زیر درج کنید تا با شما تماس بگیریم و جزئیات بیشتر و آدرس نشست را برای‌تان ارسال کنیم.

در هر سطحی از زبان فرانسه هستید، وجودتان در این جلسه مفید خواهد بود! هم برای خودتان، هم برای دیگر اعضای گروه.

تاریخ جلسه بعد: یکشنبه، ۲۸ فوریه ساعت ۱۵:۳۰

    نام و نام خانوادگی شما (الزامی)

    آدرس ایمیل شما (الزامی)

    شماره تلفن شما (الزامی)

    لطفا به طور مختصر در کادر زیر درباره خود بنویسید و به پرسش‌های داخل پرانتز جواب دهید و سپس دکمه ارسال را کلیک کنید: (ملیت شما، سن شما/ چند سال است که به فرانسه آمده‌اید؟ وضعیت اقامت شما چگونه است؟)