برگزاری کارگاه بازیگری با حضور ریکاردو ونوچینی در تهران

ریکاردو ونوچینی کارگردان ایتالیایی که سال گذشته هملت اثر ویلیام شکسپیر را در تهران به روی صحنه برد این بار در کارگاه بازیگری خود قصد دارد تا رومئو و ژولیت را کار کند.

شاه‌محمدی مدیر پروژه این کارگاه در این باره می‌گوبد : روش کار آقای ونوچینی بر اساس متدهای بازیگری خلاق است و اجراهایی پرفورمنس گونه که در جریان تمرینات خلاقانه شکل می‌گیرند نتیجه کارگاه ایشان خواهد بود.

همزمان با این پروژه کارگاهی برای بچه‌های افغان برنامه ریزی شده است که صبح ها و به مدت 8 جلسه در مدرسه خودگردان بچه های آفتاب افغانستان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایران تئاتر “ریکاردو ونوچینی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر است و علاوه بر آن در عرصه فیلم‌سازی هم فعال است. او در رشته تاریخ تئاتر از دانشگاه روم فارغ تحصیل شده است و کار خود را در سال ۱۹۷۸ با اجرای پرفورمنسی در جشنواره روم آغاز کرد و از آن سال تاکنون در کشورهای متفاوتی همانند آلمان، ایران، لبنان، ایتالیا، اردن و فرانسه کارکرده است”.

این کارگاه بازیگری از ۲۶ دی ماه (15 ژانویه 2017) به مدت ۱۲ جلسه در پلاتو مستقل تهران برگزار خواهد شد و در تاریخ 10 بهمن ماه به کار خود پایان خواهد داد. علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از شرایط شرکت در این کارگاه با تلفن های ۰۹۱۲۱۳۹۵۵۷۲ و ۰۹۳۹۴۷۵۸۱۹۷ تماس بگیرند.

180116_1839162514_1000_667