جنگل‌نوردی و پیک‌نیک ایرانیان در پاریس

انجمن فرهنگی امید، هشتمین برنامه‌ی پیک‌نیک خود را به همراه برنامه‌ی پیاده‌روی در جنگل یا «جنگل‌نوردی» برگزار می‌کند.

این برنامه یکشنبه ۱۱ سپتامبر از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۸ طی دو مرحله انجام خواهد شد.

برنامه‌ی نخست روز یکشنبه (جنگل‌نوردی) راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح از ایستگاه Porte Dorée (خط ۸ مترو- روبری مک‌دونالد) آغاز خواهد شد.

انجمن فرهنگی امید در اطلاعیه‌ای که در کانال تلگرام عمومی این انجمن آمده نوشته است: «دوستانی که مایل به شرکت در این برنامه هستند لطفا با خود کفش مناسب (ترجیحا کتانی) و لباس و تجهیزات مناسب (عینک آفتابی، بطری آب و …) به همراه داشته باشند. (البته در طول مسیر پیاده‌روی چشمه آب وجود دارد و تنها یک بطری آب کافی‌ست). این برنامه به مدت ۲ ساعت و نیم طول خواهد کشید و مشارکت‌کنندگان در نهایت راس ساعت ۱۳ به محل پیک‌نیک انجمن (که در تصویر پیوست مشخص شده است) به دوستانی که مایلند فقط در برنامه‌ی پیک‌نیک شرکت کنند ملحق خواهند شد. توجه داشته باشید که برنامه‌ی جنگل‌نوردی به دلیل بیش از ۲ ساعت پیاده روی ممکن است مناسب کودکان نباشد. برنامه‌ی پیک‌نیک انجمن هم مانند پیک‌نیک‌های سابق، همراه با رقص و موسیقی برگزار خواهد شد.
دوستانی که مایلند در هر دو برنامه شرکت کنند می‌توانند وسایل مرتبط با پیک‌نیک (از جمله زیر انداز و …) را با خود به همراه بیاورند و در ساعت ۱۰:۳۰ در محل قرار جنگل‌نوردی، در اتوموبیل دوستان قرار دهند تا بتوانند با وزن سبک و حداقل بار در نخستین برنامه ورزش گروهی انجمن شرکت کنند.»

نشانی دقیق این برنامه در نقشه زیر درج شده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 0750527626 تماس بگیرید.

11sep