رونمایی از وب‌سایت انجمن فرهنگی امید

وب‌سایت انجمن فرهنگی امید به طور رسمی از امروز (چهاردهم ژوئیه) و همزمان با جشن ملی انقلاب فرانسه رونمایی شد.

در این وب‌سایت اخبار و رویدادهای مرتبط با انجمن درج می‌شود و برنامه‌های انجمن فرهنگی امید نیز به مرور به وب‌سایت اضافه خواهد شد.

انجمن فرهنگی امید یک انجمن غیر انتفاعی در پاریس است که در ماه می ۲۰۱۶ و با اهداف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و انسان‌دوستانه در پاریس به ثبت رسیده است. این انجمن تلاش می‌کند با ارائه برنامه‌های متنوع، بین فارسی‌زبانان یک همگرایی فرهنگی ایجاد کند و در تجهت تطابق و تسهیل زندگی مهاجران با جامعه میزبان (فرانسه) گام بردارد.

انجمن فرهنگی امید یک انجمن مستقل است و به هیچ نهاد یا سازمانی وابسته نیست. این انجمن با کمک‌ اعضا و فعالیت‌های داوطلبانه اداره می‌شود.

در حال حاضر اعضای انجمن یک وب‌سایت خصوصی دارند که از طریق آن می‌توانند عکس ها و فیلم‌های مربوط به برنامه‌های گروهی را مشاهده کنند. در این وب‌سایت همچنین بیش از ۳۰ ساعت آموزش زبان در فایل‌های تصویری و شنیداری درج شده و جزوات آموزشی کلاس‌های زبان انجمن نیز به مرور به این وب‌سایت اضافه خواهد شد.

برای مشاهده وب‌سایت انجمن فرهنگی امید اینجا را کلیک کنید. اگر هم عضو انجمن هستید می‌توانید از اینجا وارد وب‌سایت خصوصی ویژه اعضا شوید.

برای عضویت در انجمن فرهنگی امید نیز اینجا را کلیک کنید.