رونمایی از کتاب “دراب مخدوش” نوشته محسن نامجو در کتابفروشی ناکجا

“وقتی خود را در عمق باکرگی زمین و میان انبوه بی‌تفاوت شاخص‌های مسکّن وجود می‌یابم : رها از کار و واحد درسی و ماشین و بوق و ترافیک و استاد و موسیقی صحنه‌ای و اندیشه‌ی تغییر جهان و دوستان خوشمزه و دشمنان بدمزه و پول و شهوت معتاد و انقلاب و فکر و زِر و گُه و باکتری‌های درون و… و… و…. در آن نهایت…. در آن نهایت ناب بی‌هیچ پنداری… شاید در عمق یک جنگل. در ته یک رودخانه. باز این وسوسه‌ی احمقانه برایم می‌ماند، که در آن حالت ناب، حداقل از نوشتن درباره‌ی آن نابیت دست برندارم و این وسوسه‌های ماندن و شدن و صعود معنایی کردن، این‌هاست که مرا در این لجن‌زار مُزمن، به زور نگه می‌دارد”.

محسن نامجو خواننده، موسیقی‌دان و ترانه‌سرای ایرانی است. “دراب مخدوش” نخستین کتاب اوست که در اکتبر 2016 توسط نشر ناکجا به چاپ خواهد رسید. این کتاب یادداشت‌های یست سالگی اوست همراه با توضیحات و نگاه امروزش به جوان بیست ساله‌ای که بوده است. علاقه‌مندان در این کتاب می‌توانند شعرها مقالات و فیلمنامه و نمایشنامه‌های منتشر نشده از محسن نامجو را بخوانند. این کتاب نسخه صوتی بخشی از کتاب و گفتگویی با نامجو را به همراه دارد.

کتابفروشی ناکجا جلسه رونمایی از این کتاب را ترتیب داده است و علاقه‌مندان را به بحث و گفتگو و امضا نویسنده این کتاب دعوت می‌کند.

این جلسه در روزهای شنبه و یکشنبه 15 و 16  اکتبر 2016 ساعت 20:00 در کتابفروشی ناکجا برگزار می‌شود.

آدرس : Librairie Utopiran Naakojaa

89rue du Ruisseau, 75018 Paris

برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

%d9%86%d8%a7%d9%85%d8%ac%d9%88