معرفی سه سایت مفید برای خرید و فروش اتوموبیل در فرانسه

Screendddd

چندی پیش اعلام کردیم که در سلسله نوشتارهایی در سایت «ایرانیان فرانسه» به معرفی سایت‌های کاربردی در فرانسه می‌پردازیم تا گام کوچکی در راستای رفع نیازهای هموطنان در فرانسه برداشته باشیم.

تاکنون در نوشتارهای مجزایی دو سایت «Covoiturage» و «Boncoin» را معرفی کردیم که با استقبال کاربران نیز مواجه شده است.

امروز قصد داریم تا به معرفی سه سایت مفید و کاربردی برای خرید و فروش اتوموبیل در فرانسه بپردازیم.

سایت «vendrevotrevoiture» به معنای «اتوموبیلتان را بفروشید» یکی از معروف‌ترین سایت‌های خرید و فروش اتوموبیل در فرانسه به شمار می‌رود. این سایت با طراحی ساده و در عین حال جذاب و همچنین تبلیغات گسترده توانسه توجه هزاران کاربر را به خود جلب کند. برای استفاده از این سایت کافی‌ست آشنایی مختصری با واژ‌ه‌های زبان فرانسه داشته باشید! اگر اتوموبیلی دارید و قصد فروش آن را دارید باید ابتدا از طریق گزینه «Estimation» قیمت اتوموبیل خود را تخمین بزنید و سپس آگهی خود را درج کنید.

در صورتی که هدف‌تان خرید اتوموبیل است باید گزینه از بخش جستجو در بالای صفحه، بر روی گزینه Marque کلیک کرده و سپس با انتخاب مدل ماشین مورد نظرتان به جستجو بپردازید.

سایت دیگری که زمینه خرید و فروش اتوموبیل در فرانسه فعالیت می‌کند، سایت lacentrale است که به طور تخصصی به درج آگهی‌های مرتبط با خرید و فروش اتوموبیل‌های دست دوم می‌پردازد. این سایت نیز همانند سایت «vendrevotrevoiture» از محبوبیت زیادی در بین کاربران فرانسوی برخوردار است. اگر اتوموبیل مورد نظرتان را از سایت «vendrevotrevoiture» نیافتید، سایت lacentrale را به شما برای محل بعدی جستجو پیشنهاد می‌کنیم!

سومین سایتی که در این مطلب می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، سایت «autoscout24» است. این سایت نیز همانند سایت‌های «vendrevotrevoiture» و «lacentrale» با ظاهر زیبا و در عین حال کاربر پسند خود توانسته کاربران و مشتریان زیادی را به خود جذب کند! در صورتی که اتوموبیل مورد نظرتان را در دو سایت نخست نیافتید، پیشنهاد می‌کنیم که این سایت را حتما ببینید!

امیدواریم که از طریق این سایت‌ها بتوانید اتوموبیلی را که در جستجوی آن بودید، پیدا کنید!