نمایشگاه نقاشی و فروش آثار وانشا رودبارکی در پاریس

“وانشا رودبارکی از سال ۱۹۹۱ ساکنفرانسه می‌باشد و از همان آغازاقامت کار و فعالیت هنری خود را در رشتهٔ نقاشی بطور حرفه‌ای پیش گرفت . 

اوکه تحصیلات دانشگاهی خود را در رشتهٔ ریاضیات به پایان رسانیده بود، همواره از فلسفه و ابزار ریاضیات در خلق تابلوهایش بهره گرفته‌است نقاشیهای او از همان ابتدا ، به دلایل خاص حضور نوعی نور ویژه ، حرکت ونوعی انرژی پیش برنده ،مورد توجه کارشناسان و منتقدان هنری بزرگی چون ،ژان لوک شالومو ، ژرارد شوریگورا ،ماریا ترزا پرستیژیانو، فرانسیس پاران ، دومینیک استال  و برنارد بوا ، قرار گرفت و هرکدام مقالاتی در مورد آثارش نوشته و به انتشار رسانده اند.   

تا کنون  بیش از نود نمایشگاه از آثارش در گالری‌ها، سالن‌ها و بینالهای بین اللمللی دراروپا، آمریکا و آسیا برگزارشده که از جمله آنها میتوان از نمایشگاهای :گراند پله ـ آرت ان کاپیتال (کمپارزون)، کاروسل دو لوورو سالن دوتون درپاریس، سالن بین‌المللی هنر شانگهای و موزهٔ هنرهایِ معاصرِآن شهرکیجن آرت میوزیم، جشنواره بین‌المللی رم، نگارخانه سانترو استوریکو و دوسالانه فلورانس ،  موزه چیان چیانو و موزه پسارو در ایتالیا ،دوسالانه لندن ،کی میک سانتر در ونکوور، گورا گالری درمونترآل، آرت فر در گوانگجو (چین)، سیحون گالری درلس‌آنجلس و میامی آرت فر، و بازارهای بین اللملی فروش تابلو در پاریس، شانگهای، لندن ، لس آنجلس و نیویورک  نام برد.

در طی برگزاری نمایشگاهاه جوایزمتعددی را نیز دریافت کرد که میتوان از جمله آن‌ها ازجایزه بزرگ اموسیون 2011سیل دو پاری، جایزه بزرگ صلح بینال تارمینا ـ سیسیل و جایزه بین‌المللی دونا این آرت، توسط شهرمسینا در ایتالیا نام برد .

وانشا رودبارکی تحت تأثیر نقش هنر درجامعه ، هنر را لازمه یک فضای اجتماعی متعادل ودموکرات دانسته وبر این باوراست که وجود آزادی اندیشه در زندگی هنرمند ، عنصراساسی‌است و عدم حضور آن منجر به نابسامانی و آشفتکی کل جامعه میشود .”

نمایشگاه نقاشی و فروش آثار او از 13 سپتامبر تا 9 اکتبر در پاریس برگزار می‌شود. به همین مناسبت روز چهارشنبه 20 سپتامبر ساعت 19:00 تا 21:00 مراسم ویژه‌ای با حضور این هنرمند برگزار خواهد شد.

آدرس :  Hôtel CROWNE PLAZA NEUILLY

58, BD Victor Hugo

92200 Neuilly sur Seine

برای آشنایی بیشتر با این هنرمند اینجا را کلیک کنید.

INVIT (1)