اکران عمومی یک فیلم ایرانی در فرانسه

فیلم سینمایی «آینه‌های روبرو» به کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور، از بیست و سوم اردیبهشت (سیزدهم ماه می)، در ۳۰ سالن سینمای فرانسه، اکران خواهد شد.

«آینه‌های روبرو» که نخستین تجربه سینمایی نگار آذربایجانی است، تاکنون جوایز زیادی از جشنواره‌های ایرانی و خارجی دریافت کرده که از میان آنها می‌توان به شش جایزه از جشنواره فیلم فجر، انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، جشن “خانه سینما” در ایران، و فستیوال های متعددی در امریکا، کانادا، استرالیا، ایتالیا، آلمان، فرانسه، یونان، انگلستان، ایرلند، اسپانیا، هلند، سوئد، نروژ، دانمارک، اتریش، هند، ژاپن، کره، اکراین، چین، هنگ کنگ، تایوان، سوئیس، ترکیه و … اشاره کرد.

این فیلم داستانی، در سال ٢٠١٢ نیز بعنوان فیلم سینمایی منتخب “نشنال جئوگرافی” در فستیوال فیلم این موسسه در واشنگتن به نمایش گذاشته شد.

به دعوت پخش کننده فرانسوی فیلم و همزمان با برنامه‌های مقدماتی مربوط به معرفی و تبلیغ اکران آن در فرانسه، نگار آذربایجانی و فرشته طائرپور بعنوان نویسندگان فیلمنامه، کارگردان و تهیه کننده فیلم، جهت شرکت در جلسات معرفی فیلم و همچنین مصاحبه‌های خبری مربوط به آن، یک هفته قبل از آغاز اکران به پاریس خواهند رفت.

1428128712957_aff-unefemmeiranienne-40-60