سب و کار خود را به تلگرام بیاورید

با استفاده از سیستم تلگرامارکت فروشگاه خود را در تلگرام برپا نمایید و آماده برای ارائه خدمات/محصولات به کاربران خود شوید.

تلگرامارکت سیستمی برای ساخت رایگان ربات های فروشگاهی/فروشنده است. با استفاده از تلگراماکت شما می توانید محیطی مجازی در پیام رسان تلگرام (و سایر اپلیکیشن های متصل به آن) به وسیله ربات شخصی خود ایجاد نمایید و محصولات/خدمات/اطلاع رسانی های مربوط به کار خود را در دسترس کاربرانتان قرار دهید. با فروشگاه ساخته شده, شما می توانید کالا/سرویس خود را به صورت دسته بندی و کاتالوگی نمایش دهید و در صورت تمایل آنها را برای دریافت سفارش و فروش قرار دهید. کالا و سرویس های ارائه شده شما می تواند شامل محصولات, خدمات, بلیط و فایل شود. کاربران پس از مشاهده کالا/سرویس های شما می توانند لیست سفارشات خود را در ربات پر کنند و برای شما رسال نمایند. همچنین با تنظیم فروشگاه می توانید درخواست انتقال وجه برای پرداخت فاکتور سفارش را به صورت های انتقال کارت به کارت/ پایا / پرداخت در محل / پرداخت با لینک و یا پرداخت به حساب زرین پال خود, انجام دهید.
علاوه بر امکانات اصلی که برای یک فروشگاه اینترنتی جهت نمایش و فروش الزامی است, فروشگاه تلگرامارکت ابزار هایی برای کمک به گسترش کسب و کار شما در محیط تلگرام مهیا کرده است. در زیر به گزیده ای از آن ها اشاره شده است.

* اتصال ربات به کانال رسمی فروشگاه
* اتصال ربات به گروه ها
* ارسال پیام دسته جمعی به کاربران فروشگاه و تمامی گروه هایی که ربات به آن متصل شد
* امکان تبلیغ مستقیم و غیراتومات به تمامی گروه هایی که ربات به آن متصل شد
* قابلیت بازاریابی برای تشویق کاربر به عضو گیری برای ربات (بدون سیستم هرمی) و خرید
* قرعه کشی بین کاربران با امکان تنظیم امتیازدهی و اولویت

ساخت فروشگاه, اتومات و توسط ربات سازنده @Telegra_Market_bot در تلگرام به صورت رایگان انجام می شود و برای 15 روز فعال خواهد بود. ادامه فعالیت فروشگاه ملزوم به شارژ آن می باشد و سیستم تلگرامارکت هیچ درصدی از فروش فروشگاه شما دریافت نمی کند.