آهنگ جدید و زیبای خواننده‌ جوان جنجال آفرین فرانسوی

مِنِل (Mennel) نام خواننده جوان فرانسوی است که در برنامه شناخته شده “The Voice” که برای کشف صداهای زیباست شرکت کرد و به دلیل نوشته‌های گذشته‌اش بر روی شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد بسیاری از مخاطبین قرار گرفت و بالاخره از ادامه شرکت در این برنامه فرانسوی کناره گرفت. دلیل کنار گذاشتنه شدن این خواننده جوان حجاب او نبود بلکه نوشته‌های گذشته‌اش بر روی شبکه اجتماعی بود که جنجال برانگیز شد.

او پس از ماه‌ها سکوت به تازگی موسیقی زیبایی با نام “Je pars mais je t’aime” (ترجمه به فارسی: می‌روم ولی دوستت دارم) از این جوان منتشر شده است که به نوعی جواب او به تمام انتقادات و بازخوردهای کاربران و مخاطبین است.

با این حال بسیاری از کاربران به دلیل اشتباه گذشته‌اش همچنان از او انتقاد می‌کنند. او در صفحه شخصی خود پس از یکی از حمله‌های تروریستی در فرانسه، دولت فرانسه را مسئول اصلی و تروریست واقعی نامیده بود و همین اظهار نظرش موجب انتقاد شدید بسیاری از مخاطبین شد که همچنان ادامه دارد تا جایی که بعضی‌ها در اعتراض به اشتباهش از گوش دادن به موسیقی او اجتناب می‌کنند. بعضی دیگر نیز از او دفاع کرده و عقیده دارند که نباید به خاطر اشتباه گذشته‌اش تا ابد او را محکوم کرد.

این خواننده جوان در دفاع از خود گفته است که از نوشته و اظهار نظرش درباره حمله تروریستی برداشت بد شده است و از این به بعد در بیانش بیشتر دقت خواهد کرد.

در ویدیوی زیر اجرای جدید او را مشاهده کنید :